Genieten - Reisverslag uit Banjar Semawang, Indonesië van Marans - WaarBenJij.nu Genieten - Reisverslag uit Banjar Semawang, Indonesië van Marans - WaarBenJij.nu

Genieten

Blijf op de hoogte en volg Marans

16 Oktober 2015 | Indonesië, Banjar Semawang

Langzame start vanmorgen. Na ons ontbijt samen naar de Spa.
We ondergaan een stevige massage. Ik hoor Hans af en toe diep ademhalen. De Balinese dame vraagt of het goed gaat. De massage is zo nu en dan tegen de pijngrens aan,
Mij gaat het beter af. Ik onderga vaker massages. Voor Hans is het de eerste keer.
Daarna aan de gember thee en even bijkomen.
Naar het terras voor de cappuccino.
Een paar praktische zaken regelen o.a. onze vlucht herbevestigen.
Dan is het tijd voor onze lunch en zitten we heerlijk in de schaduw maar in de warme wind.
Glaasje koele witte wijn erbij. Wat is het leven goed en we vertellen elkaar hoe gelukkig we zijn.
Beetje zwemmen, in het zonnetje een boek luisteren.
Onze avond brengen we door in het Mezazine restaurant. We eten o.a. tonijn.
Rond de klok van 23.00 uur gaat het lichtje uit.
Nog een hele dag. Zondag worden er om 17.00 uur naar de luchthaven gebracht,
Dan gaat het huiswaarts waar we ook naar uitzien.

• 17 Oktober 2015 - 08:51

Tom & Monique:

Lieve 2,
    Geniet nog lekker van de laatste vakantie dag!
    We wensen jullie een hele goeie en veilige reis terug naar huis!
    Jullie hebben genoeg herinneringen om nog heel lang na te genieten van deze heerlijke reis samen!
    Tot gauw!! Dikke knuffel xxx Tom & Monique

• 17 Oktober 2015 - 09:18

Gina:

Lieve Marjo en Hans,
    Het liedje" Het Is weer voorbij die ..",schiet mij te binnen.
    Maar nog niet helemaal,bijna nog even indonesié beleven. En dan keren jullie terug
    Met indrukken ,herinneringen naar Nederland.
    Zal morgen een kaarsje aansteken voor een veilige terugreis,jullie weten wel waar, en we zien elkaar.
    Liefs voor de lievies en welkom thuis.xxxxxx
    ****Gina*****{~✈️

• 17 Oktober 2015 - 09:48

Lilian:

Wat gaat de tijd snel, maar wat nemen jullie mooie herinneringen mee naar huis.
    Lekker genieten van de laatste dag en tot snel
    Groetjes, Lilian

• 17 Oktober 2015 - 10:01

Brenda Remeijer :

Wij wensen jullie nog een leuke dag samen in het verre land, en wensen jullie voor morgen een goede reis naar huis. Veel liefs, Piet en Brenda.