Naar Bali - Reisverslag uit Banjar Semawang, Indonesië van Marans - WaarBenJij.nu Naar Bali - Reisverslag uit Banjar Semawang, Indonesië van Marans - WaarBenJij.nu

Naar Bali

Blijf op de hoogte en volg Marans

12 Oktober 2015 | Indonesië, Banjar Semawang

Vandaag 12 oktober om 09.45 vertrokken vanuit Malang.
Met Sugi onze chauffeur even gesproken over de afgelopen week.
Hem bedankt voor zijn goede zorgen en het veilige rijden.
De verwachting is drie uur rijden en we houden rekening met vier uur of meer.
De verkeersdrukte kan ons parten spelen.
Al met al zijn we twee uur en tien minuten later in Soerabaja!
Onderweg in de stad een aantal foto's gemaakt speciaal voor Reine. Het is haar geboortestad.
Op de luchthaven bij Starbucks heerlijke koffie gedronken.
Dan om de tijd door te komen een beetje rond wandelen, winkels bekijken, een Haagen Daz ijsje eten en dan vliegen naar Denpasar op Bali. Onze laatste reisbestemming van deze fantastische reis!
We komen om 18.30 uur aan.
Er staat natuurlijk weer een chauffeur klaar. Nu met een comfortabele auto.
Een half uur later arriveren op een waanzinnig mooie plek!
Het Puri Santria resort. Het is inmiddels donker maar ondanks dat zien we de prachtige tuinen, zwembaden, waterpartijen en ten slotte een heerlijk koele en zeer ruime kamer met een mega bed! Een beetje opfrissen en dan eten in de Mezazine ( Japans) en voor het eerst met heerlijke koele witte wijn.
We genieten zo waanzinnig samen. Het voelt paradijselijk.
Hier blijven er de komende 6 dagen

• 13 Oktober 2015 - 08:40

Lilian:

Heerlijk nagenieten van de prachtige indrukken van de afgelopen weken op Sumatra en Java en nu beland in een paradijsje qua accommodatie
    Geniet van jullie tijd op Bali
    Groetjes Lilian

• 13 Oktober 2015 - 13:23

Gina:

Lieve Marjo en Hans,Proost op een heerlijke,relaxte 6 dagen op Bali in een mooi resort prachtige plek zoals jullie vertelde.
    Nog niet aan de thuisreis denken doorgaan met genieten.
    Van Astrid en vrienden hoor ik dat het een mooi eiland is jullie zullen er wel wat van meenemen.
    Met Elvis een rondje gemaakt brrrrrrr een NO wind waaide ons om de oren,in Noord het voorruit krabben gisteren. De natuur in herfstkleur maar de winter in aantocht en dus winterjas uit de kast.nog niet voor jullie !
    Laten je maar lekker verwarmen op Bali en rond rijden naar fraaie plekken.
    Ondanks de kou een warme knuffel en xx Gina.xx